Informacje

Koreański producent żywności na koszulkach Lakers

Los Angeles Lakers podpisali umowę o wartości 100 milionów dolarów z koreańskim producentem żywności, firmą Bibigo, która znajdzie się na koszulkach meczowych zespołu.

Taka informacja ujrzała światło dzienne w dniu wczorajszym. Nowy sponsor Lakers południowokoreańska linia pierogów, sosów i mrożonek.

Umowa została zawarta na 5 lat, a wartość wyniosła 100 mln dolarów. Według The Athletic takie transakcje z klubami NBA oscylowały średnio od 7 do 10 milionów dolarów za sezon.

Tu mamy potężną przebitkę.

„Lakers to drużyna nr 1 w sporcie.” – powiedział Wookho Kyeong, dyrektor ds. marketingu firmy. „To coś więcej niż tylko drużyna koszykarska. Lakers są na całym świecie ikoną kultury, szczególnie dla młodych ludzi.”

Oczywiście duża zasługa w tym Magica Johnsona, Kobego Bryanta i obecnie LeBrona Jamesa. Prezes ds. biznesowych, Tim Harris powiedział, że umowa z Bibigo została dopięta, dzięki ostatnio zmienionym zasadom NBA, które pozwalają umieszczać logo sponsorów zagranicznych.

Prezes dodatkowo wskazał, że przed zmianą angielska drużyna Premier League mogła sprzedawać prawa do używania swojego logo na siłowni w Los Angeles, natomiast zespół NBA nie mógł tego robić.

„Teraz możemy używać logo Lakers na całym świecie, aby móc w pełni promować swoją markę.” – wyjawił Harris.

fot. Los Angeles Times

1 Comment

  1. Los Angeles Chilled Dumplings…

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like